14 Ocak 2014 Salı

ÇEKİLİŞE SAATLER KALDI :)


  Ben de sizin kadar merak ediyorum şanslı takipçimiz ve tabii ki şanslı miniğimiz kim olacak diye.
Bu akşam saat 22:00 da yorumları kapatıp çekilişi gerçekleştirmeyi planlıyorum. 
Umarım kazanan prensesiniz beğenir dikeceğim takımı. Biliyorsunuz ki acemiyim hala dikiş konusunda.Bedenini umarım tutturabilirim ama zaten ayrıntılı olarak ölçülerini alacağım. 
 E o zaman neden hediye olarak bu takımı veriyorsun derseniz kızıma diktiğimde olumlu tepkiler geldi hatta söylemesi ayıp abartarak  üstü hazır alıp sadece harfi diktiğimi sananlar bile olmuş. ( Bir havaya girdim ki sormayın :) O yüzden el emeği olsun ve blogu açma sebebime uygun bir şey olsun istedim. Seve seve dikeceğim. 
Güle güle giysin miniğiniz şans getirsin inşallah. 

Gelelim size :)
Sizin hediyeniz de hazır (Şekil A)

(Şekil A :)

Umarım siz de beğenir ve iyi günlerde kullanırsınız.
Şimdiden herkese bol şanslar diliyorum.
Sonuçlarla görüşmek üzere :)

1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...