30 Ocak 2014 Perşembe

PEMBE FİYONKLU KAPÜŞONLU MİNİK MANTOCUK :)

dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Kış kendini göstermeye başlayınca kışlık kıyafetlerle birlikte polarlar da çıkar ortaya. Soğuk kış günlerinde sıcacık tutan polarlara sarınıp çay kahve eşliğinde tv karşısında tembellik yapmak ya da kitap okumak en keyifli zamanlardır herhalde.
İşte ben de bu durumdan esinlenerek miniğime evde onu sıcak tutacak pijama takımları diktim. Elimde kalan, desenini çok sevdiğim polar kumaştan prensesimi  dışarıda da sıcacık tutacak minik bir mantocuk dikmeye karar verdim. Ben sonucu çok sevdim, sanırım meleğim de sevdi :)
Peki bunu nasıl yaptım ?
Öncelikle kalıbıma göre kumaşımı kestim.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Bunlar ön ve arka yüzü.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Bunlar da kapüşon ve kollar.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Dikişe ilk önce omuz kısımlarını birleştirerek başladım.
Daha kalın olması için bütün parçaları çift kat kumaşla yaptım.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Omuzlardan sonra kolları omuzlara diktim.
Kolları bilek kısmından başlayarak dikip, ön ve arka yüzü de aynı anda birleştirerek bitirdim.
Yaka kısmına kapüşonu diktikten bilek ve etek ucu kısmını 1,5 cm kadar içe katlayarak makineyle geçtim.
Ön kısmı da çıt çıt kullanarak kapattım.
Geldik süslemelere yani fiyonk ve kalplerimize :)
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Fiyongun büyüklüğüne göre yukarıda görüldüğü gibi dikdörtgen parçalar kesiyoruz.
Daha sonra tam ortasından katlayarak fiyonk şekli verip diğer ince şeritle ortasından sararak dikiyoruz.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi
Kalpleri de istediğiniz büyüklükte kesip dikiyoruz.
dikiş zebra desenli polar manto dikimi


2 yorum:

  1. Allah'ım güzelliğe bak :) Yavrum uykulu gibi ne tatlı çıkmış :))
    Eline sağlık güle güle güle giydir...

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım evet küçük hanım havasında değildi o gün en düzgün pozu buydu :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...