22 Ocak 2014 Çarşamba

SEÇMECE TULUM MODELLERİ


Birkaç gündür tulumlara takmış durumdayım. 
Çok şık durduğunu düşündüğüm halde biraz minyon bir yapıya sahip olduğum için yakışmayacağına inanıyordum.
Elimde tulum için uygun bir kumaş vardı. Bu kumaşla tulum dikmeye karar verdim ve İnternetten modelleri taradım biraz çok şık modeller var gerçekten.
Beğendiklerimi sizinle de paylaşmak istedim.

İşte favorilerim :)











Özellikle fuşya rengi çok şık buldum
Evet hepsinden istiyorum yaa bayıldım resmen. 
Ama hala aynı düşüncedeyim sanırım. Biraz daha boylu ve ince bayanlara daha çok yakışacağı kesin.
Bu yüzden en azından eski kiloma dönebilirim.
 Boy için yapabilecek bir şeyim yok bu saatten sonra :))

Sizin favoriniz hangisi peki ?



1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...