12 Ocak 2014 Pazar

UN HELVASI SEVİLMEZ Mİ ?

Dikiş dikmek kadar yemek yapmak ve tabii ki yemek de ilgi alanıma giriyor. 
Bana kilo aldıran abur cubura olan düşkünlüğüm ve çayı şekersiz içsemde yanında tatlı bir şeyler aramam maalesef.
Yine çayın yanına bir şeyler düşünürken bugünün kandil olmasının da etkisiyle internetten araştırırken görsellerde gözüme carpan daha önce şerbetsiz hiç yapmadığım bu tarif takıldı. 


Tarifi:

Malzemeler

500g un (ben yaklaşık 3.5 bardak ile yaptım)
1.5 su bardağı pudra şekeri
1paket margarin
1 paket vanilya

Yapımı:

Unu hafif rengi değişene kadar kavuruyoruz. Biraz soğuduktan sonra pudra şekeri ve vanilyayı ekliyoruz. En son margarini de eritip sıcak şekilde ekliyoruz. Daha sonra isterseniz  elinizle şekil verin ya da tepsiye bir kaşık yardımıyla bastırarak yayıp biraz buzdolabında bekletip dilimleyebilirsiniz.

Ben yaptım güzel oldu :)

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...