24 Mayıs 2014 Cumartesi

KLOŞ ETEK DİKİYORUM


Daha önce yayınladığım kayınvalidemin sandığından çıkan kumaşlardan biri olan bu kumaşla maksi boy kloş etek dikmeye çalışıyorum.
İlk kez bu kadar matematiksel bir dikiş ve ilk kloş etek dikişi olacak.






Benim etek ölçüm:
r = 96 /3 = 32 cm
B = 32 + 78+3= 113 cm

Kemer ölçülerim:
A = 96+3 = 99 cm
C = 5+3 =8 cm
Çok matematiksel oldu J
Kendimi sınavda gibi hissettim.
Bakalım hatasız dikmeyi becerebilecek miyim ?


Kesim aşaması fena değildi.
Umarım bittiğinde de hem sizin hem de benim beğenebileceğim 
bir etek çıkar ortaya.

4 yorum:

  1. Hakikaten ya, aritmetik dersi gibi olmuş :))
    Yahu becerebilecek miyim ne demek? O kadar güzel iş yaptın, bunu becerebilecek miyim diyorsun :)
    Tabii ki olacak ve hatta parmak ısırtacak kadar güzel olacak :)
    Bir an önce bitir de salına salına giy şöyle :)
    Hadi kolay gelsin şimdilik sana :)

    YanıtlaSil
  2. Ah canım ya ne güzel sözler çok teşekkür ederim :))
    En kısa zamanda bitiriyorum ve hemen giyiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Benim hic ölcülerle matematikle aram olmamıstır sen bu kısmı becerebildiysen gerisi cocuk oyuncagı gibi gelir;) eminim cok güzel bisey cıkacak ortaya

    YanıtlaSil
  4. Dediğim ilk kez bu kadar ölçülü yapıyorum inşallah güzel olur :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...